97 hari lagi...

Salam perpaduan... kembali mengorak langkah dengan post "97 hari lagi" ...
lihatlah gambar diatas...
gambar ini di upload khas buat seorang insan..(hehe sendiri tau la yer)
seorang kawan saya sudah genap 3 purnama tidak menjamah nasi..
dengan harapan supaya beratnya mencapai 45 Kg..
mungkin selepas beliau membaca post ini..
sure punya lah saya akan diserang dengan M16..

inilah keadaan beliau .. yang sangat "budiman" selepas tidak menjamah sarapan pagi..
beliau hampir pengsan ye tuan2x.../puan2x..
ini terjadi sebelum beliau memulakan misi 45KG...

bayangkan tuan/puan jika beliau terus menerus dengan misi
beliau tak nak makan nasi 100 hari..
saya sendiri tak dapat bayangkan...

sebagai seorang kawan ..
saya dengan rendah dirinya akan terus menerus
menasihati beliau walaupun bagai dicurah di daun keladi..
dan diberikan bermacam gelaran... ( mak nenek, calon ibu terbaik, ibu prihatin, kak labi2x )
mahupun saya tahu pas ne saya akan dibunuh dengan M16..


ini la keadaan beliau .. sangat merisau kekawan beliau
tanpa sedar mahupun dalam sedar..

*gambar ini terpaksa dikeluarkan*

macam ne la beliau jika di tegur..

cukup dah la yer.. sebenarnya tengah wat thesis ne.. rehat kejap view blog..
maaf yer tak berniat nak sebarkan gambar2 ni..
tapi keadaan yang memaksa ..
untuk dijadikan peringatan ...

Comments

Conee said…
APA YANG JADI DENGAN NANI NI? KALO PENPEN BACA KOMEN NI, >>> TOLONGLAH BERHENTI MENYEKSA DIRI!<<< CARA NANI TU BUKAN CARA YANG BETUL TUK TURUNKAN BERAT BADAN!
sentuhan bonda said…
cik n..kami syg kamu..hentikan azam kamu itu..kami xmau kamu sakit..huhu..hentikann!!!
sentuhan bonda said…
cik n..kami syg kamu..hentikan azam kamu itu..kami xmau kamu sakit..huhu..hentikann!!!
Ikhsan said…
Jom join aku la...
beratus2 hari bersama nasi..

Popular posts from this blog

mengimbas memori ..

sepi seorang perindu

Penemuan tergempar