" OGOS"

DAH lama xupdate blog.. erm arine rasa sangat enjoy.. dah jerit puas2 masa family day tadi..
sangat enjoy n rasa sangat rapat gan junior2..mau xnak asyik bergaduh jer pasal rumah... siap wat lagu lagi..

rumah tepi sawah pakai langsir warna biru..
hampa jangan marah ne rumah warna biru...

huhu bila ingat balik macam ne bergaduh, belagak dan adegan sakat menyakat ne.. haha rasa malu lak karang kalu terserempat kat pusat.. hehhe t la ye baru upload gambar2..

bulan ogos??? huhu bulan yang akan mengugat dan menguji ketabahan, kekuatan ,keyakinan dan kesabaran aku..
alhamdulilah.. semuanyar berjalan lancar..latihan amali dalaman yang sedang aku ikuti banyak memberi kesan kepada kehidupan aku sekarang.. kadang aku sendiri xcukup tido, makan pun magi jer kat bilik .. memang penat ke hulu ke hilir...

tapi aku suka sebab aku puas wat kerja.. sangat puas ..sebab kita akan sanggup lakukan ape aje perkara yang kita suka kan..setakat ne group aku dah setel hampir 50% persiapan.. tapi beban nya makin berat sebab sekarang ne dari program satu hari dah jadi progam 3 siri..
erm siri pertama akan menjadi minggu depan.. siri kedua kemuncak nya manakala siri terakhir lak huhu.. dengan usahasama kolej..

pernah lec tegur aku dah bayak kali katanya pelajaran yang lain jangan diabaikan.. jangan tumpu pada amali jer.. hehe xlah aku sentiasa komitted gan tanggungjawab aku..hehe erm best jugak .. mane nak dapat pengalaman macam ne kalu kita xusahakan sendiri .. g deal hotel, pejabat2 n dll.

Antara part yang paling aku suka adalah part "bebankan diri dengan kerja" serius sangat best.. bagi aku adalah satu kepuasan jika manpu siapkan kerja n selesaikan masalah..





Comments

Ashsikin Aisyah said…
ALL DA BEST CAH...
AKU AND KAWAN YG LEN ADE BELAKANG KO..TOLAK KO...

K 1 2 3...TOLAK CAH..TOLAK!!!ERKK XLARAT..MN YG LEN NI..CEPAT2X TLG SHAYE...ERKK=P..HAHAHHAH

^_^
hahahhaha...
tq kekwn..
hahahhaha..

(^-^) (^_O)

Popular posts from this blog

mengimbas memori ..

Penemuan tergempar

sepi seorang perindu