berakhirnya semester 5..

Peperiksaan merupakan penamat bagi setiap semester..pada kali ini, dah berakhirlah semester, enam subjek telah berjaya ku selesaikan .. sempurna atau tidak sukar untuk aku nyatakan.. namun ade cerita yang ingin ku kongsi bersama..



Exam pertama, dah menyebabkan aku termangu seketika soalan yang tak dapat ku lupakan ... berikan penyataan umum bagi Dasar Sosial... 6 markah.. buat pertama kalinya aku tidak menjawab soalan... Exam-exam seterusnya Alhamdulilah... namun perkara baru yang terjadi ialah pada exam keempatku apabila jiran sebelah ketika di dewan exam ditangkap meniru.. hehe al-maklumlah pertama kali tengok peristiwa macam ne.. boleh pulak aku berhenti menjawab dan jadi pemerhati setia.. haha



masa tengah jawab exam Prinsip pengurusan Organisasi , ari tu.. hairan aku dibuatnya ... mau tak nyer pencil 2B aku yang aku guna tue...eee malap ...ingat mata aku yang problem tapi rupanya .. sah pencil yang problem...



aku bawak 3 btang pencil 2B ..so aku tukar pencil lain.. sama gak... heran tol... malam sebelumnya aku guna ok jer main conteng-conteng... rasanya 5 batang tapi aku bawa 3 batang jer.. pas 2 aku check pencil tue .. adui silap bawak pencil huhu 'danau ukm' 'hostel Melaka' adui mane boleh guna pencil2 ne... eee boleh aku berhenti menjawab dan termenung... baru aku teringat rupa-rupanya .. aku wat pencil tue jadi pencucuk sanggul masa study..
pelik tapi benar.. ini la kenyataan yang benar-benar terjadi huhu tak patut betul... boleh tersilap bwak pencil lak.. benda dah terjadi ..jadi aku guna jugak pencil tue tapi kena ulang hitamkan berkali-kali la...kena berubah dah ne sem depan ..dah tak leh sanggulkan rambut guna pencil huhu...Berubah!!!!


ape-ape pun dah tak sabar nak balik ne sekarang dah pukul 10.54.. bas aku jap g kul 3.3o petang.. kul 12.20 nanti abang aku akan tolong hantarkan ke KTM.. agenda balik kampung nanti
  • ke karnival kerjaya pada 15.11.2009 ..9.30 pagi
  • prepare barang untuk kenuri hari aya ke2
  • mencari lembu korban
  • membuat 150 batang bunga telur
  • menyiapkan ayaman tudung saji yang tergendala sem lepas.. ( baru siap 4 tudung .. de lagi 4 yang belum dianyam..)
  • kembali merempitkan diri dengan KEMAS
  • kembali berkhidmat tok sekolah tercinta... melukis dan mewarna mural
  • reunion...
  • dan sebagainya yang tak dapat di ceritakan dengan lebih detail..
selamat tinggal blog ku .. kita akan bersua lagi 5 minggu dari sekarang dengan cerita -cerita yang lebih menarik.. semoga perjalananku selamat...amin..

untuk para sahabat selamat bercuti dan semoga hari-hari indah bersama keluarga kali ini akan menjadi sangat bernilai.. almaklum.. sem depan dan kena praktikal.. tak bercuti la yer..sabar yer.. hehhe

Comments

Popular posts from this blog

mengimbas memori ..

Penemuan tergempar

sepi seorang perindu