Penemuan tergempar


sekadar gambar hiasan

Hari ne .. saya kemas - kemas buku .. tertiba gatal tangan nak mengemas buku - buku ..walaupun saya ade lagi satu exam .. ini disebabkan jangkitan daripada pza dan ikin la ne dah siap kemas2 barang... eeee tension tengok diorang tue dah siap simpan separuh barang-barang dalam stor..

masa kemas2 buku tue.. saya rasa nak imbas balik buku lama.. erm da buku masa saya tingkatan 5.. buku biodata.. cover buku tue jeansnyer kulit ..(+_2) siap de kocek.. saya tengok2 la ucapan kawan-kawan kelas dulu...

macam-macam de... sajak la, dan ucapan.. pas abis baca...saya pun tengok kat kocek tue .. haaa de satu cebisan kertas yang berlipat ... nak tau ape ? jap yer..


Akum..


Aisyah ...
mukamu comel bak kucing parsi..

pipimu tembam ibarat bluehyppo...
rambutmu panjang seperti kuda...
hitam berkilat tak pernah sikat...
kulitmu bersih bak buah delima...
badanmu montok dan seksi...


abg sayang kamu....




adui...dah berape tahun baru saya terjumpa surat yang tah ape- ape ne... adakah ini satu penghinaan , gurauan or kenakalan sahabat-sahabatku.. yang tak tahan tue macam kucing parsi dan bluehyppo... adui sape punya kerja la...

( dua tiga minggu lepas..dah pernah tunjuk kat kekewan ari tue tanya pendapat tapi diorang gelak jer baca huhu..)


masalahnya macam ne nak detect dah bertahun nyer surat ne......eee geram pun de gak.. tapi bila baca nk pecah perut saya gelak .. hahaha lawak2..agaknya andaikata la kalu surat ne saya terjumpa time tue.. pasti dah kecoh 1 kelas saya cari sape punya kerja kan... siap cek semua tulisan kekawan...

p/s: kalu korang dapat surat macam ne .. agaknya ape yang akan korang lakukan?
ape pendapat korang tentang surat ne?

Comments

Nani said…
i suka bluehyppo!
uuu .. cian kat i huhu...
Ashsikin Aisyah said…
bluehyppo boleh peluk..

i likeee!!!~~..=p
ikin.. ne eeee de ker ptt bluehppo..
benda lain xde lain ka... mashimaro ker.. uuu comei2...

Popular posts from this blog

mengimbas memori ..

sepi seorang perindu