sAYA TAK SENGAJa


Assalamualaikum....

hari ne ari yang sangat indah buat diriku...
adusss (ape kes ne ayat jiwang bangat.)
semenjak dua tiga arine.. tak lena tidurku dibuatnya.. macam pagi tadi .. kul 4 pagi baru dapat tido mujurlah exam 12.11.2009.. kakadang kala lepas subuh baru tidur..macam -macam ku pikirkan..

pepagi lagi ... aku dah mengembara ke seluruh perusuk kajang dan bangi... ( agak le kan... hentian kajang & PKNS & TNB & DLL ) mencari insan-insan yang sangat baik hati menjawabkan soalan survei .. huhu macam-macam ragam manusia .. ade yang mintak hadiah, ade yang mintak no fon dan sebagainya...

antara yang paling .. baik kerjasamanya... nak puji la cikit nie.. TNB cawangan Bandar Baru Bangi..

disebabkan terlalu letih.. hehe aku tertido la dengan tidak sengaja di hadapan Laptop... huhu bila aku terjaga jer uuuu ... ak dah nk gelak bila baca masej kat Facebook .. huhu..

La mana pulak .. adik aku ne....

huhu nampak sangat teruk.. kejap online kejap ilang... itulah rutin aku semenjak 2 menjak ne secara xsengaja.. hahha.. maaf ye saya tak sengaja.. rasa bersalah lak sebab abang aku ne nun jauh di Sabah.. baru- baru ne ja baru dapat contact itu pun dia dapat yang cari aku..terkejut jugak pas ampir 1 tahun setengah...

mujurlah ari ne semua survei2 dah diserahkan.. dah selesai tugas, pas ne kena start study dah untuk paper last... mintak maaf yer sebab sekarang ne saya asyik tertido jer.. dah xrupa orang malam berjaga siang lak asyik tertido .. huhu...

maafnyer kepada sesiapa yang mengalami nasib yang sama.. ym ker,sms ker,fb ker yang tertiba ilang tue maaf yer..SAYA TAK SENGAJA...

Comments

Conee said…
next sem mesti blanja aku makan! huh!

^^
hahahha.. insyaALLAH..
wei kita pekena mee bandung
ar next sem .. k heheheh
dah lame xborak2 ne..

Popular posts from this blog

mengimbas memori ..

Penemuan tergempar

sepi seorang perindu