09/09/2009


"Calon Suami Buat Tuan Lawyer"


Tempat kejadian : Singki Blok L, Kolej AMIN ,UKM
Masa : 9.09 malam
Topic : Impian yang tak kesampaian


"korang tau tak... aku kan masa zaman sekolah dulu, aku selalu impikan yang aku akan berkahwin pada 09092009 tapi kan aku rasa impian aku tak kan kesampaian..
tengok la sekarang aku masih tak berpunya"

Begitu la cerita Cik Lawyer pada malam itu, sedih jugak la memandangkan impian yang diidam-idamkan tidak menjadi.. Memandangkan masih belum terlambat ...2 bulan g ne, rasanya sempat lagi nak tunaikan impian...

Justeru itu,
Colan-calon yang mempunyai kelayakkan seperti berikut:
  • kurus
  • putih dan xputih sangat
  • hitam dan tak hitam sangat
  • berkarisma
  • bijak berkata-kata
  • sedap mata memandang
  • berpendapatan agak lumayan
  • agamanya mau tinggi
  • ala2 chinese look cikit
  • tinggi mesti tinggi

kepada sesiapa yang memenuhi syarat berikut dan berminat .. sila bertindak segara

sekian, terima kasih..

p/s : hehehe post ini khas buat Tuan lawyer

Comments

Anonymous said…
kih3..
saya mau jd calonn..
wlpn sy x ckup syrat2nye..
boley kn?kn?
boleh jer..
sila bertindak segera yer
Anonymous said…
rmai ke calon yg da mndftr??
ni xbuley jd nih..
huhu..
Nani said…
Ecahhhhhhhhhhhhhhhhhh....

Macam ne ko ble ada gambar buruk aku ni? huhu..
hahahha..mungkin ko lupa dulu aku pernah jadi unit berita =p hahaha
wartawan kan besa la hahahha

hehhe ramai dah yg mendaftar ne..

Popular posts from this blog

mengimbas memori ..

sepi seorang perindu

Penemuan tergempar