" ya Allah .. dugaanmu makin hebat"

ari- ari yang kulalui makin sukar..
penuh liku-liku yang berduri..
aku bimbang jika aku mula tersilap langkah..
semakin hari semakin berat tanggungjawabku..

ari ne aku gagal menjadi seorang kak dan anak yang baik..aku dikejutkan dengan berita yang ku terima dari kampung.. ternyata " macam mane adik jaga yus???? " persoalan yang tak dapat aku lupa..aku gagal menjaga adik aku..gagal!!

nak diluah mati mak nak ditelan mati bapak.. aku bingong mana yang harus aku pertahankan adik atau abah.. pendirian mana harus aku sokong? gara2 adik tukar subjek jer aku xtau ..sampai menaikkan kemarahan abah..

dan hari ini juga .. gagal... dan terus gagal.. dugaan yang bertimpa-timpa.. permainan hati dan perasaan .. erm dibiarlah jika itu kehendaknya.. dan jika itu mahunya.. lupakan aku selamanya.. aku tak akan berubah untuk sesiapa kerana inilah aku untuk selamanya..

Comments

Popular posts from this blog

mengimbas memori ..

sepi seorang perindu

Penemuan tergempar