drama lagi

entah mengapa .. bila tengah exam macam ne la macam perkara timbul..
tak tau la nape.. patutnya aku happy sebab dah tak terikat dengan janji..
patutnya aku jerit "AKU BEBAS..!!!"
patutnya aku bersyukur penantian aku ade jalan kesudahannya..

tapi napa aku bersedih..
selama ini aku risau sebab aku berjanji dengan seseorang tentang hidup dan mati..
bila hari ne sesuatu terjadi dan kata putus mungkin tercapai..
aku mengigil kaku..

kenape aku perlu seksa diri aku dan dia..
hati aku dah mula goyang .. (huhu bkn sbb aku tima duit tanda erk..)
hampir 2 tahun setengah janji dipegang nape sekarang..
bila hampir mengapai "deadline"

patut diraikan dengan makan besar ..
kerisauan ku kini berakhir..
aku dah tak perlu berfikir dan menyakiti orang lain..
satu perjanjian dah berakhir.. alhamdulilah..
syukur..

buat kali keduanya AKU BEBAS!!!

(ikin n abg : dah setel!!!)

Comments

Popular posts from this blog

mengimbas memori ..

Penemuan tergempar

sepi seorang perindu