PEPERIKSAAN

hari ini merupakan hari pertama peperiksaan sem 5...
ya Allah, permudahkan segala urusanku... amin
sem ini amat mencabar dengan subject major yang semakin menberat.. rasanya kalu timbang kilo leh kot mencecah 5 tan 8oo.. dah rupa berat lori 6 tayar.. huuu
tak dinafikan .. berat tue..

hanya Allah yang tahu bagaimana pertarunganku mengapai impian dan menjalani pencarian ilmu...pada semester ini .. belbagai dugaan, tawa , nangis dan kecewa yang kulalui...erti sebuah pengorbanan...sukar untuk ditaksirkan..

baru-baru ini, aku memberi motivasi untuk anak bangsa berkisar mengenai pengorbanan dan liku-liku kehidupanku.. huhu bila ku kenang kembali.. YA Allah , sudah jauh perjalananku kini.. seharusnya aku tidak lagi perlu berasa penat, letih dan luntur semangatku.. sedangkan perjuanganku dahulu terlalu perit namun mengapa bila menuju jalan kesenangan aku mulai terkulai layu...

aku akui.. nilai persahabatan terlalu bernilai buat diriku.. penganti pengubat rinduku pada keluarga yang jauh dimata.. sedikit demi sedikit nilai yang ku perjuangkan kian luntur.. entah mengapa persahabatan kian tidak bernilai..

ku coretkan coretan ini dikala ku merindui sebuah keiklhasan dan kejujuran, hatiku kian tidak tenang .. manpukan aku berterusan begini.. membatukan diri dan membina jurang kepada insan-insan yang pernah bergelar sahabat.. tapi apelah gunanya sahabat jika hanya memerlukan aku untuk masa tertentu???

moga peperiksaan kali ini memberi aku lebih ketenangan dan beroleh kejayaan .. amin
jadual examku..

26/10 DASAR DAN PERANCANGAN SOSIAL

29/10 PERANCANGAN STARTEGIK

30/10 METODOLOGI PENYELIDIKAN

03/11 PRINSIP PENGURUSAN ORGANISASI

04/11 INDUSTRI KOMUNIKASI DASAR& UNDANG-UNDANG

12/11 ISU-ISU DASAR AWAM

(kredit kepada omeh n ikin yang kejutkan aku bangun + kredit jugak belikan MCD.. kredit jua kepada Abg sham yang dah brainwashkan aku + ketiga-tiga abahku yang memberi dorongan dan nasihat + nani yang jahitkan butang kat beg exam + insan2 yang menghantar mesej god luck + kkwn toutch n GO yang wish kat tepi2 jalan sepanjang 2 3 ari ne.... Tq22 )plus...ne ha yg br cl wish god luck tq2 rizal... plus Mat yang temankn study n menjana semangat ...huhu plus teman gosip time bosan study haha mr. abu xmacho...

Comments

gudluck!!! buat habis baek..huuh
Nani said…
Ecah, macam mana Omeh boleh ada kat Zaba pulak? Aku baru jumpa dia kat kolej aku ni. Kuat betul kucing tu jalan2.
Ashsikin Aisyah said…
nani: kucing..hahhaha
ameh lah...
amerity +_+ tq2.

nani +_2 sory la semalam omeh
belikan mcd pas tue kami
lepak until kul 1 lebih
.. hehhe ..enjoy exam
ale nani.. ko ne kucing miang kat blok ang tue pun ang xdpt nk bezakan..huhu..

madam nani... woi aku nk gambar huhu tue.. kasi la cepat t khairul belasah aku kang lambat huhu...

Popular posts from this blog

mengimbas memori ..

Penemuan tergempar

sepi seorang perindu