24

24 April 2009
Seawal jam 5 pagi aku telah dikejutkan dengan bunyi mesej yang membingitkan telinga….
Mesej demi masej ku balas..
Mengharapkan si penerima ..
Memahami dan membalas mesejku..

Tepat 6.30 pagi,
aku memulakan rutin bergilir di bilik air..huhu mujurlah pagi mungkin ramai yang tiada exam pagi.. dapat la guna shower VIP hahha kononnyer la..
Buat kali pertama dalam sejarah sem 4 ne.. ari ne la first time aku naik bus ukm (kiffah) tue pun sebab moto rosak kalu tak jangan harap la..exam kul 8.30 pagi tapi disebabkan ketakutan n ketidakbiasaan aku menggunakan perkhidmatan bus di UKM .. kul 7.30 pagi aku dah de dalam bus sampai dewan exam kul 7.45 pagi hahhaha.. mujur tak de sape yang kenal aku time naik bus tue sebab aku dah dapat bayangkan muka aku time tue..pucat takut silap bus, pas tue kejap2 tengok slip exam .. nak tengok tol tak dewan..
Selepas ja exam yang agak best hentam tue, aku balik gan kekawan gan bus Kiffah yang comei ..sampai jer bilik hahha.. memang tak ingat dunia.. hahha tidur.

Ringkasan peristiwa penting hari ne.
Abang sayang sakit.. tak berape sihat ..sangat risau aku dibuatnyer.. dan sorang kawan aku demam teruk.. erm risau.. dan begang time benda2 macam ne la moto nak rosak… nak p tengok depa pun xleh..

SEMOGA CEPAT SEMBUH..


Hehehe pada kul 12.57 pagi 25/04/09
Hehe mungkin akan menjadi detik bersejarah dalam hidup aku lepas ne..
Aku berharap sangat semoga kebahagian akan sentiasa menyebelahi aku selepas ne..

TAK HIDUP DIPUJI..
TAK MATI DIKEJI..
KESETIAAN ,KEJUJURAN & KEIKHLASAN ..

Comments

Popular posts from this blog

mengimbas memori ..

sepi seorang perindu

Penemuan tergempar