kau yang ku sayang


Kasih sayang dan pengorbananmu. .
Tidak mampu ku balas dengan jutaan ringgit..
Tidak mampu ku tebus dengan intan dan belian..
Setiap permintaanku ..
Kau turuti…

Kau bina benteng kebahagian untukku..
Kau hapus setiap esak tangisku..
Kau umpama bayang-bayangku
Setiap langkahku kau ikuti

Bertapa gembira seorang anak
jika dibelai dan dibajai dengan kasih sayang..
Walau jauh dari mata..
Kasih sayangmu tetap terserah..

aku puas dimanjai dengan limpahan kasih sayangmu
aku senang dikawal dan menerima keputusanmu
aku merasainya sebagai kasih sayang
mungkin inilah nikmat sebuah kasih sayang

sebuah kasih sayang ..
yang sentiasa ku dambakan.
Dan aku mengerti..
Kau jua mendambakannya..

Aku tidak pernah menyesal ..
Menghabiskan zaman kanak-kanakku tanpamu
Kerna aku mengerti keadaanmu..
Aku jua merasai kesakitanmu..

Ku mohon padamu
YA ALLAh..
Kau kuatkanlah kasih sayang kami
Semoga kebahagian ini
Akan kekal selamanya..amin..

Comments

Popular posts from this blog

mengimbas memori ..

sepi seorang perindu

Penemuan tergempar